2 months to go!

Hej! :-)

Det er vildt så hurtigt tiden går – det er allerede d. 1 juni i dag! Det vil sige at om to måneder plus minus nogle dage, er jeg fuldstændig pakket og klar til at åbne et helt nyt og aldeles anderledes kapitel i mit liv. Det er så vildt at vide, så spændende og så nervepirrende. Jeg har stadig ikke fået værtsfamilie endnu – MEN! Alt håb er aldrig ude. Det skal nok komme. Og når det gør – så er jeg et skridt tættere på mit udvekslingssår. :-)

Smil, ha’ det sjovt, og nyd livet. //

Skriv et svar

