Værtsfamilie i Skotland!

Så blev det endelig min tur! En fantastisk værtsfamilie har valgt mig i Skotland. Jeg har intet i mod Skotland, og er på ingen måder skuffet! Jeg er bare så glad og helt vildt spændt på nye oplevelser!

Jeg skal bo hos et lidt ældre ægtepar i Mitlothian, som har tre døtre – men alle flyttet hjemmefra, gift og fået børn. Dog besøger børnebørnene dem meget tit, og de beskriver deres hus som travlt – hvilket jeg rigtig godt kan lide!
Jeg ved ikke så meget om skolen endnu, da jeg får det meste af vide når jeg ankommer – d. 18 august!! Men jeg skal have skoleuniform på (hvilket er HELT i orden). 

Men familien interessere sig for at fiske, at bowle, at spille fodbold, at gå turer og bare i det hele taget være sammen med venner og familie. Udover dette har de en lille hund!!! Jeg får mit eget værelse!

Familien virker meget hjertelige, og de har før haft udvekslingsstudenter!

Jeg er så spændt!!!!!

 

Over and out,

En meget glad Mille

Skriv et svar

