Første dag i Skotland

Så er jeg landet trygt og godt hos min værtsfamilie. Flyveturen var virkelig lang, og troede jeg skulle dø da jeg havde min mellemlanding i Heathrow og skulle vente i 2 timer. Men jeg overlevede. ;-))

Jeg er bare så glad for min værtsfamilie,- og det føles som om jeg har været her i længere tid end én dag. En af min værtsmors døtres søn, lille Jay på 3 år, var med ude og hente mig i lufthavnen. Han overfaldt mig timerne efter, og vi legede bl.a. hide-and-seek. Føler mig virkelig accepteret i min familie og Jay er bare så sød!!! Ved en 3-tiden fik jeg af vide at min værtsfamilie havde for noget tid siden sagt ja til en invitation til et bryllup, og tilbød mig derfor at kommer over til en af deres meget gode venner (over på den anden side af gaden), og det sagde jeg jo ja til, da jeg ikke gider sidde her alene.. ;-))
Lidt senere, kom jeg med til kirken hvor brudeparret blev viet, og fik lov til at se – sammen med en masse andre folk ude foran kirken – brudeparret komme ud af kirken med alle brudepigerne imens en sækkepibe spillede til. Lidt senere blev der lukket duer ud,- det var virkelig smukt. :-))

Har fået mit første skotske måltid! Og YUM, hvor smagte det godt. Pasta i tomatsovs med kylling. Og min værtsmor FORKÆLER mig med søde ting. :-))

Jeg er ikke helt sikker på internettet endnu. Men jeg må godt gå på facebook og alle de der sider som ikke kræver at man ”downloader”. Så Skype er stadig lidt usikkert. Men finder snart ud af det.

I morgen skal jeg ud med Jim (område repræsentat) og bl.a. købe buskort og skoleuniform. :D

SKOTSKE HILSNER OG MØS

Skriv et svar

