Believe in yourself

Hvor skal man starte? Jeg kan starte med at sige, at jeg har det rigtig godt! Min værtsfamilie er bare så åben, hvilket gør det hele meget mere nemmere, og rolig på en måde som gør min tilstedeværelse ”normal”. I skolen går det også godt – det er enormt udfordrende alle veje, hvilket er godt! Det er stadig svært bare at gå op og snakke med nogle, og det er nok fordi, jeg ikke har selvtillid nok endnu, til at gøre det som jeg egentlig vil – i stedet stopper tankerne mig, og jeg funderer over totalt ligegyldige ting, når jeg i bund og grund bare skal tage skridtet. Jeg har dog gjort det med en masse, og det har gavnet sig! Jeg har skabt mig kontakter og fritidsaktiviteter,  og det er sjældent jeg ikke laver noget efter skole eller i weekenderne. 

Om mandagen, går jeg nu til kor – hvilket bare er så fedt og det er bare super hyggeligt! Jeg elsker det! Det er lidt langt væk fra hvor jeg bor, men heldigvis er der denne søde ven fra skolen, som også går til koret, og bliver kørt derhen af hans far, så de tager mig med hen og hjem igen. Det er ellers en hyggelig køretur! Hans far er noget så sjov. 
Om tirsdagen, går jeg til orkester – jeg er ret sikker på at jeg ikke fortsætter, da folk omkring mig simpelthen bare er så forfinet og selvglade til at snakke med en ny tilkommen: atmosfæren er bare så dårlig. Men der findes andre orkestre i byen, så håber det kommer til at gå. 
På torsdag starter jeg til yoga sammen med en veninde! Det skal nok blive rigtig godt, så jeg kan få skabt noget balance i min krop..  

Derudover, er jeg så småt ved at vende mig til skotsk sprog. De bruger rigtig meget ”Wee”, hvilket bare lyder så sjovt. Såsom, ”Have a wee look at this,”. Der findes så meget slang i skotsk, at det er svært at følge med. :-D

I går var jeg i Edinburgh i Jenner’s, og prøvede den her helt vildt fantastiske flotte kjole! —> Billede
Åha. Den er bare flot! Og det er prisen også……….. 

Håber I har det godt, – for det har jeg ♥

Skriv et svar

