Update

Så er jeg her igen. :-) 
Tiden flyver så hurtig. Dagligdagen er rigtig kommet i gang! Om mandagen går jeg jo til kor. Og det der med at synge, er virkelig blevet når jeg nyder nu. Jeg har faktisk sat mig for at synge til min musik-eksamen, som mit andet instrument. For det er nemlig sådan, at til min Higher Music Exam skal man optræde 10 minutter med ens første instrument- som jo i mit tilfælde er celloen (jeg er forresten begyndt at få cello lektioner og jeg ELSKER min lærer, hun er bare skøn)- og så ens andet instrument, (som jeg har besluttet skal være sang), skal være 5 minutter. Så jeg er spændt på hvordan mit program bliver. 

Lige p.t laver jeg ikke noget om tirsdagen + onsdagen, men jeg vil virkelig gerne starte i en fotografi klub, som også er arrangeret af skolen. Om torsdagen går jeg til Yoga, som bare er super fedt. Vores lærer er dansk! Hun er bare super dygtig. Og jeg kan bestemt godt mærke det dagen efter.

Min værtsfamilie er lige taget på ferie til Spanien, så lige nu er er deres yngste datter, hendes mand, og deres søde meget aktive dreng på 4 år, kommet herover for at bo i en uge. Det skal nok blive skønt. Men har alligevel en del lektier at se til, i denne weekend. 

I aften skal jeg til Rugby kamp, så det glæder jeg mig til, selvom jeg føler at mit energi niveau er helt nede på 0 lige nu… :-) 

See ya

Skriv et svar

