November kulden

Nu er det blevet november. Jul er lige rundt om hjørnet, og før vi ved af det, skal vi fejre det nye år.Nogle gange er der tidspunkter hvor jeg længes hjem, og egentlig synes at 7 måneder er lang tid, men ofte vender jeg det om og tænker at jeg har så meget jeg skal opleve endnu og så mange ting jeg skal nå, at 7 måneder er for lidt. Derudover har jeg en skøn værtsfamilie, som jeg virkelig enes med! Men udover en masse personlige problemer- ja, kærlighedens store problemer er også her-, så har jeg det rigtigt godt. Elsker min skole, og specielt den ansvarlighed der er til hver elev. Har nogle så fantastiske veninder, og folk er egentlig ikke så fremmede længere. I morgen står den på Rugby (der er blevet oprettet det aller første hold for piger, fordi jeg og nogle veninder virkelig gerne ville prøve det, hihi) efter skole, derefter skal jeg ud og bowle med de andre udvekslingsstudenter i min organisation (HELT GRATIS) + inklusiv mad, drikkelse osv. Det skal nok blive hyggeligt! Trænger til Rugby- samtidig med at vi har det virkelig sjovt så træner vi også og får forbrændt nogle kalorier. Det er så super godt!

Det er allerede begyndt at være mørkt, trist og deprimerende omkring 6 tiden. Men hey! Min værtsmor er begyndt at hører julesange, så når andre forbyder mig at starte før december, så har jeg lige noget at komme hjem til, haha.

Vinteren er kommet, så det er bare med at pakke sig selv ind!

Sender skotske kys til jer,
//Mille

Skriv et svar

