Usher Hall

Her er jeg igen. Håber I alle er klar på en frisk opdatering, for det er jeg! Endnu en gang, vil jeg understrege at jeg har det super godt. Lige foreløbig er der ikke noget der kan ændre det, og jeg nyder at være her, selvom det kan være lidt stressende allerede at skulle varme op til eksamen.

Har fået en super dejlig kæreste, Charlie, fra min skole. Havde aldrig troet at jeg ville opleve det her i Skotland! Han er bare så skøn- han får mig til at grine så meget, og han er virkelig en gentleman. Hans familie virker også super søde og så imødekommende! Er næsten sammen med ham hver dag efter skole, og i weekenderne. Det er skønt, for jeg kan virkelig være mig selv i hans selskab, og føler mig så glad sammen med ham. :-)

I går, d. 20/11-2012, var det min fødselsdag. Jeg fyldte 16 år. Det var en underlig fødselsdag, men det var også en virkelig fantastisk dag. Jeg havde den her store koncert med mit kor som varede 2-3 timer, sammen med andre deltagende- såsom et junior orkester. Så- sådan forløb min dag:

  • Jeg vågnede og jeg åbnede min gave fra min værtsfamilie- en virkelig flot hårtørrer og en make-up taske!
  • Kom i skole til normal tid og alle ønskede mig tillykke
  • Havde en virkelig vigtig test (jeg SKAL bestå den for at sidde til eksamen) i RMPS i anden periode
  • I tredje periode havde jeg biologi. Her skulle jeg kun være i 20 minutter for at være nede i Dinning Hall 11:30 for at spise frokost og derefter transporteret med bus til Usher Hall
  • Pludselig kommer der rigtig mange elever ind i biologi lokalet (udvekslingsstudenterne, headboys+headgirls og lærere) med en stor kage
  • De synger fødselsdags sang for mig og lærer mig en eller anden slags dans, som jeg ikke kan huske hvad hedder, haha! Det var skønt, hilarious
  • Så skærer jeg kagen ud hurtigt, fordi jeg skal ned til Dinning Hall

– Det var seriøst så skørt og skønt og jeg rødmede virkelig da alle de folk kom ind og ”mindede” mig om at det var min fødselsdag, haha

  • Derefter tog alle de elever fra min skole ind til Usher Hall via skole bussen
  • Vi øvede men ellers sad vi og ventede til klokken blev 7:30, hvor det hele gik i gang

– Jeg kom hjem ved en halv et tiden, og gik direkte i seng! Har ikke nævnt dette før, men min familie i Danmark sendte en kæmpe pakke den anden dag med en masse sjove ting, som bare reflektere min personlighed og mit forhold til min familie! Pebernødder, brændte mandler, rugbrød, juleskum, liebküchen, og massere af andet. I kassen var der to fødselsdagsgaver som jeg åbnede i dag- en smuk halskæde med mit navn, og min ynglings Britney Spears parfume!

Er virkelig taknemmelig for de mennesker som har givet mig gaver, selvom de egentlig ikke behøver. Har fået så meget chokolade, at jeg tror jeg vil tage 5 kg på i løbet af en uge!

Dette var denne uges/måneds update. Julemarked i Edinburgh er ved at blive sat op, så det er jeg godt nok spændt på at opleve! I må hygge jer,

Massere af kys xxxx

 

Skriv et svar

