So this is christmas. . .

So this is christmas, and what have you done? Another year over, and a new one just begun. And so this is Christmas – I hope you have fun. The near and the dear ones, the old and the young . . .

Julen er her. Og jeg nyder hvert sekund. Der er is på vejene,- haha og jeg er faktisk utrolig bange for at falde,

Mit juletræ på mit værelse!

Mit juletræ på mit værelse!

fordi jeg ved hvad der er sket alle de andre år! Men jeg har det super skønt. Jeg har intet at klage over- er faktisk utrolig glad. Kan slet ikke forstå at der er en måned til januar, det vil sige at halvdelen af mit udvekslingssår er forsvundet. Hvor bliver tiden af?

Nye traditioner skal til at opleves, og jeg er super spændt. Jeg elsker alle de folk omkring mig og atmosfæren er varm, hyggelig og fuld af glæde. Der er sat et stort julemarked op i Edinburgh- billeder følger snart!!!! – og det er altså bare så skønt. Det burde Danmark også have! Det er en blanding af tysk julemarked (med massere af lækkerier, som jeg kender til!!!) og forlystelser. Det hedder Winter Wonderland. Så romantisk. Så magisk. Haha… Lyder så cliché-agtig. Men altså, hvis jeg var millionær, ville jeg inviterer alle mine veninder og familie herned, bare for at opleve det! Der er noget helt specielt over Edinburgh når det er jul.

Vil skrive et længere indlæg når jeg har fået taget nogle billeder af julemarkedet! Kys til jer alle sammen, hyg jer

//Mille

2 thoughts on “So this is christmas. . .

Skriv et svar

