Winter Wonderland

Var lige et smut til Winter Wonderland (det store julemarkedet i det centrale Edinburgh) sammen med Charlie her til aften, og som altid, var det en super skøn og hyggelig aften. Sikke en glæde han skaber i mit liv – han er bare fantastisk. Nu vil jeg stoppe mig selv i at blive alt for kærligheds-agtig at hører på og i stedet fortælle at jeg fik taget nogle billeder med mit spejlrefleks kamera. Skal juleshoppe med nogle veninder i morgen, så mon ikke jeg fået taget nogle billeder der også! Men her de bedste jeg fik taget i aften. Kysssss til jer alle,

 

Skriv et svar

