Wear sunscreen

Som en intro til mit indlæg, lyt til dette: http://www.youtube.com/watch?v=sTJ7AzBIJoI 
Det giver livet lidt mere indhold og forståelse, når det bliver lagt sådan ud i ord. 

 

Jeg ved godt det er over en måned siden jeg har skrevet i min blog, men der er sket så mange ting på så kort tid, at jeg har haft ret travlt. Det er jo nu at jeg skal begynde at varme op til prelims som er her til februar, så der er skrivearbejde og god læsning på skemaet ✍ 
Jeg kan starte med at snakke lidt om juledag, d. 25. De fejrer jo ikke juleaften her, så det var juledag der var noget specielt. Min værtsfar var på arbejde så vi ville vente til han kom hjem med at åbne gaver, så derfor gik jeg over til Charlie for at vi lige kunne udveksle gaver og sådan lidt tidligt på formiddagen. 

Billede

 

♡ Tidligere på måneden gav Charlie mig en fantastisk flot halskæde med øreringe til, som en tidlig julegave. Han er simpelthen så skøn. ♡ ⇨

Nå men, hos Charlie: Jeg fik en rigtig god parfume af hans familie, de er altså også bare skønne. Og  af den ellers så dejlige Charlie, fik jeg en virkelig blød og lækker hættetrøje af det kendte mærke Hollister! Og som en ekstra overraskelse, gav han mig en stor småkage fra en ”småkage-butik” som hedder ”Millie’s Cookies”, og den var hjerteformet og der stod 

Billede

”Happy Christmas Millie x x” – haha, utroligt hvad den drengfinder på. Han er så generøs – hvilket er en lidt dårlig kombination, for han godt kan lide at ‘forkæle’ mig, og jeg hader at folk bruger deres penge på mig, men.. Kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for at have mødt ham. ❤

Da min værtsfar kom hjem åbnede vi gaver og jeg blev bare så overrasket.
Mine værtsforældre kender mig ret godt efterhånden – jeg fik bl.a. et meget sødt armbånd, og en ny pyjamas! Facebook Chat Emoticons, Smileys, Smiley Faces Codes List on Facebook Tags Pictures  Skønne mennesker! 

Efter dette gik vi hen til en af deres døtre (som forøvrigt venter barn her til februar  ✌ ), for at have en julemiddag sammen med datteren og hendes mand og søn, og mandens mor og barnebarn. Det var super hyggeligt, og maden var så god – min aller første kalkun  ✔  – og alle var i så godt humør. Efter at have spillet et spil der hedder ”The Cube”, som forøvrigt testede mine forfærdelig gode matematiske talenter (sarkasme), så gik vi hjemad. Det har været en utrolig anderledes men god jul, og hvert sekund har jeg taget til mig. Men det har godt nok også været svært at hjemmefra, men at være omgivet af dejlige skønne mennesker har hjulpet en del på det! 

Jeg fik jo juleferie allerede d. 21 december, så selv efter juledagen havde jeg slet ikke noget stress omkring at skulle i skole tidligt efter nytår. Startede først d. 7 januar. Så jeg havde god tid til at slappe fuldstændig af, og fordi jeg var plaget af nakke smerter, syntes jeg at denne ferie godt kunne bruges fornuftigt på at se TV og slappe af! ;-) 

Nytårsaften fejrede jeg sammen med Charlie og hans familie! Har efterhånden hilst på hans familie rigtig mange gange, og de er også bare super søde. Her i Skotland, gør de ikke så meget af nytårsaften- mere nytårsdag. Men jeg havde en super skøn aften i selskab med Charlie og hans familie. Savnede min fars ”HAPPYYYYY NEW YEAR”- men det fik jeg få sekunder af da jeg skypede med dem da de gik ind i det nye år. 

Dagen efter-nytårsdag- gik jeg hen til en veninde i mit område og var sammen med hendes værtsmor og hendes familie. Fik lidt for meget at drikke. . . . ;-) 

Ja, det er svært at opsummere hver eneste dag, men det meste af min ferie gik på at være sammen med veninder og bare slappe af. 

Så jeg var utroligt glad for at starte i skole igen i mandags, fordi jeg fik alle sammen at se igen. 
Her i fredags (d. 11) gik jeg og nogle veninder hen til denne her meget fantastiske Café Vivaldi ala restaurant, Nando’s. Og derefter gik vi i biografen og så Gangster Squad- virkelig god dag! Og vi havde hele biografsalen for os selv, så vi kunne bare snakke og hygge. 
Dagen efter var jeg sammen med Charlie. Han inviterede mig i biografen, hihi, og se Life of Pi – ENDNU MERE FANTASTISK FILM, ANBEFALES VIRKELIG- derefter gik vi til Nando’s, haha, og tilbragte resten af dagen sammen i hans fars lejlighed. Det var sådan en god dag. Elsker at være sammen med ham. Så lykkelig. Så glad for mit liv her. Så glad for min værtsfamilie. Så glad for alt. Men savner min familie. 

Love, live & laugh 
– Mille xxxx

One thought on “Wear sunscreen

  1. Hei Mille. Så kos at du hadde en fin jul. Bra å høre at du trives i familien ;) Ønske at du får et superbra siste halvår i Scotland, og lykke til me prelims. Stå på så går det nok bra ;) Stine <3

Skriv et svar

