5 months down. 5 more to go.

Ja, nu er halvdelen af mit ophold jo ovre, og jeg har kun 5 måneder tilbage.
– 5 måneder lyder af meget, men det er ikke specielt lang tid. Jeg er sikker på at om to måneder står jeg og spørger mig selv hvor tiden blev af. Så derfor skal denne halvdel nydes så meget så muligt. ツ

Jeg glæder mig selvfølgelig rigtig meget til at se min familie igen, men lige nu har jeg slet ikke lyst til at forlade de mennesker herover, som jeg jo holder så meget af. Der er en masse ting i vente som jeg skal opleve, så lige nu tager jeg det dag for dag.

I fredags (d. 18) tog jeg for anden gang til skotsk traditionel dans sammen med nogle veninder. Det kaldes Ceilidh. Og jeg elsker det bare. ;o) Her er et billede som en af mine veninder tog:

 

734383_10200260064524942_1168212190_n

Skriv et svar

